DewaKebaikan « أفضل موقع الويب في العالم

Sumber Sahih Lawak Sensasi dan Mendidik Minda

[Penafian: 1]

with 2 comments

Aku tidak mengomen di mana-mana blog secara sesuka hati terutamanya untuk promosi. Aku tidak pernah dan tidak akan mempromosi Dewa Kebaikan di mana-mana media cetak dan media elektronik, terutamanya blog.

Salah satu contoh yang aku dapat kesan ialah:

Aku tiada masa untuk buat kerja promosi.

Aku tiada masa untuk buat kerja promosi.

Mungkin selepas ini ada Penafian 2, Penafian 3, …., Penafian N. Untuk Penafian/Disclaimer yang lebih lengkap, sila ke page Terms.


DK: Aduh, aku salah eja “Dhuha.” Sepatutnya “Duha.”

Back to Top

Written by DewaKebaikan

25/07/2009 at 8:09pm

Posted in General

Tagged with , , ,

2 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. [Re: suhaimiramly]

    ke sembah matahari? kekekeke astaga laisla bonita. orang kampung mana la yg bangang sangat, pegi report kat mufti, ada orang sembah matahari pada waktu pagi kat masjid.

    DewaKebaikan

    28/07/2009 at 11:23pm

  2. solat duha ke solat chaast

    suhaimiramly

    27/07/2009 at 3:22pm


Leave a Reply

