DewaKebaikan « أفضل موقع الويب في العالم

Sumber Sahih Lawak Sensasi dan Mendidik Minda

[More Tag]

with 4 comments

[Addendum: 18 August 2009 @ 12:08PM UTC+8]

Mulai hari ini, setiap entry yang mempunyai ≥ 2 gambar, akan di truncate-kan (betulkah word choice aku ini? Kekeke ikut suka akulah. Ini website aku). Selepas gambar pertama (atau ikut suka hati aku), akan ada “More Tag” seperti di bawah:

"Saya seorang muslimah yang ayu."

"Saya seorang muslimah yang ayu."

↓ More… ↓

"Kami adalah muslimin wal muslimat yang merupakan kawan sahaja."

"Kami adalah muslimin wal muslimat yang merupakan sahabat sahaja."

[Addendum]

Mereka telah pun berkahwin. Alhamdulillah O:-)


DK: Tujuan saya truncate-kan ialah… lu pikir la sendiri. Assalamualaikum.

Back to Top

Written by DewaKebaikan

14/08/2009 at 4:02pm

Posted in General

Tagged with , ,

4 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. [Re: jibam]

    astaga laisla bonita. asek cakap pasal nenen tak abis2. kita teka la plak saiz butt dia atau saiz ‘gua’ dia. wakakakaka gila lucah. astaga astaga

    DewaKebaikan

    17/08/2009 at 10:44am

  2. [Re: Selipar]

    aku teka saiz bra waheeda saiz B tak pun C..kekekeke..

    main teka-teka plak en. Selipar ni..kekekeke

    jibam

    17/08/2009 at 9:30am

  3. [Re: Selipar]

    ntah… ana pon tak tau. tapi ana tgk si fulan hanya tangannya menghampiri ke arah bahu si fulanah. jadi, tidak sentuh. hehehe

    DewaKebaikan

    14/08/2009 at 8:53pm

  4. ini gambar sesudah kawen atau sebelom kawen?

    kalau belom kawen maka tidak apa utk bersentuh2 asalkan berlapik..kehkeh

    dulu aku penah tunjuk kat membe aku satu gmbr couple yg blom kawen duduk rapat2 bersentuh bahu.dia pon ckp “eh kl berlapik bkn takpe ke?”

    aku pon jawab “oh ye ke?kl camtu bole la aku pegang nenen awek aku dengan berlapik..” kehkeh

    p/s: kena tanya en. jibam berapa saiz bra waheeda.cam kecik je nenen dia.kehkeh

    Selipar

    14/08/2009 at 5:47pm


Leave a Reply

