DewaKebaikan « أفضل موقع الويب في العالم

Sumber Sahih Lawak Sensasi dan Mendidik Minda

[Seluar Dalam]

with 9 comments

Tidak gemar pakai seluar dalam
2010/08/29

SAYA tidak suka memakai seluar dalam. Baru-baru ini kawan saya memberitahu, tabiat itu tidak baik untuk buah kerandut. Adakah kenyataan ini benar?

ZUA
Kuala Terengganu,
Terengganu


Jika dilihat secara imbas, anggota sulit lelaki dan perempuan ada pelbagai pelindung daripada segala gejala. Bulu roma yang lebat melindung keseluruhan anggota sulit selain mengawal suhu dan kelembapan kulit dan menjadi penyerap tekanan ketika bersetubuh.

Kerandut lelaki menampung kedua-dua buah kerandut dan mengawal suhu supaya ia dalam keadaan optimum untuk pembiakan sperma. Otot spermatik atau ‘spermatic cord’ yang mengandungi salur sperma, pembuluh darah dan urat saraf untuk sperma dan lapisan otot daripada perut menampung buah zakar dan sensitif kepada perubahan alam sekitar.

Apabila berlaku sentuhan kepadanya, seperti dalam kemalangan sebagai contohnya, kedua-dua buah kerandut itu tertarik ke atas supaya ia terselindung.

Jadi kenapa mahu pakai pakaian dalam. Mungkin memakai pakaian dalam lebih kepada menjauhi ‘pandangan’ daripada perlindungan. Asalkan anda pakai sehelai pakaian untuk tujuan mengelak berlaku ‘pandangan’ mata sudah mencukupi.

Pakaian dalam yang ketat mengubah posisi buah zakar dan mengganggu kestabilan suhu dalam buah kerandut. Sama juga jika pakai seluar denim yang ketat dan pakai seluar dalam longgar. Jadi lebih baik tidak pakai seluar dalam. Nenek moyang kita dulu hanya pakai cawat dan tengok betapa ‘subur’nya mereka.

Dr. Ismail Thamby
Doktor Sakit Tuan


Seluar dalam dicipta oleh Yahudi untuk mengurangkan kesuburan umat Islam. Ini satu konspirasi yang jahat dalam usaha untuk melumpuhkan kekuatan mujahidin. Janganlah lagi kita memakai seluar dalam.

Dr. DewaKebaikan
Doktor Pakar Konspirasi
Merangkap Pengerusi PUNDeK

(Persatuan Ular-Dalam-Semak Negeri DewaKebaikan)

Written by DewaKebaikan

03/09/2010 at 12:20pm

Posted in General

9 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. hahahaha….aku mmg tak pakai seluar dalam..

    ajanlatib

    07/04/2011 at 4:05pm

  2. [Re: kucing]

    w’salam. jgn guling jauh-jauh sangat😯

    DewaKebaikan

    23/11/2010 at 7:43pm

  3. Salam..
    Saya baru jupe website nih..best and menyebabkan sy gelak terguling-guling…

    kucing

    01/10/2010 at 10:23pm

  4. [Re: mizi]

    laisla bonita

    [Re: suhaimiramly]

    sy tlg jawab. sedalam luar hanya boleh dipakai oleh superman. beliau mempunyai kerandut besi

    [Re: SJ]

    hukum memakai bra adalah sebat kekekeke
    http://www.dailymail.co.uk/news/worldnews/article-1220864/Whipped-wearing-deceptive-bra-Hardline-Islamists-Somalia-publicly-flog-women-sharia-crackdown.html

    DewaKebaikan

    06/09/2010 at 11:38pm

  5. huahuahauhuahuahuaha.. apa pandangan prof mengenai pemakaian bra ??? lagi-lagi push-up bra yang mencabar nafsu lelaki ???

    SJ

    06/09/2010 at 6:17am

  6. apa pendapat dr i.thambi mengenai pemakaian sedalam luar?

    suhaimiramly

    05/09/2010 at 10:46pm

  7. tang air coke tu bos payahlah sikit aku nak boikot..aku suka..kawan aku pun yang nama Mohd Yahudi Ali pun suka air tu..dia tiap-tiap tahun aku tengok berketul-ketul je tambah anak..subur je..hihi

    mizi

    05/09/2010 at 12:25am

  8. [Re: mizi]

    coke pun yahudi cipta. mereka nak mandulkan seluruh wanita islam dalam dunia ni… dan nak rapuhkan tulang orang-orang islam.

    sebarkan kepada 7 orang muslimin dan muslimat.
    kalau sebar, anda mujahidin sejati.
    kalau tidak, anda penyokong yahudi.

    ps: sukahati saya tuduh-menuduh dan label-melabel. laisla bonita.

    DewaKebaikan

    03/09/2010 at 11:52pm

  9. celaka punya yahudi..mujur Dr. DewaKebaikan
    Doktor Pakar Konspirasi
    Merangkap Pengerusi PUNDeK bagitau info..mula saat ini aku takkan pakai apa-apa lagi..huhu

    mizi

    03/09/2010 at 11:21pm


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s